Followers

Saturday 16 January 2010

PeLanDuk

ntahler aku ni bru tsedar dri dnia khaylan ke pe ntah..
bru knal n nmpak muke org yg b'pngkat tggi kt opis aku ni scra dkat..(sgt2 daif insan cam aku ni coz xpnah nk amik tau dunia opis ni slain keje je)hahaha.....
n dlm pd tu gak la bru ler aku sedar ceo kt opis aku ni muke die sedibik cam lect aku time study kt upm dulu...
ala lect yg ngaja pengucapan awn n brgelar timbln dekan kat fkulti bhs moden upm 2..
Dr. Mua'ti....
siyes aku ckap mmg sedibik la,, cam adik bradik pon der tp lbih dri tu,cam kmbar..
ngan jggut putih die,ktinggian die yg xbpe nk tinggi tu,rmbut yg xbpe nk ade tu..
pergh..mmg sgt sma...sgt2 tkezut...
aku ingt Dr. Mua'ti dah benti jdi lect kat upm tu n bralih angin tuk jdi ceo..
upe2 nye planduk 2 iras...
windu lak aku ngan Dr. ni....(smbil2 dgar lgu rindu by siti)
sgt2 cool time die ngaja..
byk b'cerita n wat lwak2 cerdik time class die..(haha,sje kengkonon nk puji)
mmy cyang ler ngan Dr....

No comments: