Followers

Monday 25 January 2010

bole kan kalu aku xnak pegi......

degil ke aku???
keras pale???
ego???
urmmm...
ntah la..tp aku tkut..
2 je...
thu memg evryone rsau ttng keadaan aku
especially fmily aku..
tp 1 je aku mntak..
aku xnk pi spital...
tkut...
tkut jmpe doc
tkut lau kene inject
tkut lau kene than wad
tkut lau de smething yg aku xnk dgr..
arghh,,sume tkut...
ni sume sebb lia(bersekongkol b'samanya adlh dak yon sengal kude)..
lau die xhebohkn kat ayh n mak aku,adik bradik aku yg laen pon xkn tau..
n lau dak yon xsuh adik aku tpon mak aku,aku xkn kene pkse gi spital cam ni..
bukn xnk gtau tp xnk rsaukn dorg..
sebb aku se aku demm besa je..
bukn denggi......
mmg mula2 mak ayah aku ingt aku juz dmam besa je n dorg juz suh aku gi klinik n aku ngan jiwa tpkse pegi la gak..
ari2 dorg tepon aku tnye dah sihat ke blom...
sgt suke...
then ciap suh akk aku yg kt dmansara ni dtg tgok aku cam ne..
ok la,aku xkisah,leh gak tgok ank dorg..hehe
tp lpas dri tu bnda ni la jdinya,aku kene pi spital cek sma ada denggi or x...
sebb die nmpak de bntik2 kat tngan aku..
memg la bdan aku jdi gtal2 n naek biji2 di bdan tp bnda tu jdi before aku dmam..
n aku bukn jdi ruam sebb die biji beso2 cam semut gigit...
tp akk aku call tdi suh gi spital gak cek sebb tkut denggi..
die nak dtng mlm ni bwa aku gi spital..
aku xnak.....
xnak..
xnak..
akk aku ciap tpon dak yon tu suh aku mnum air 100 plus byk..
ciap ckp agi npe aku ni dgil sgt xnk pi spital...
then npe biar aku pi keje gak ri ni...
adoi...
aku se aku xde pa pe la whai akak ku syg..
sunggoh...
kalau btoi2 gtal2 aku tetp tak smbuh aku jnji akn pegi spital cek...
SERIUS..
tp pe2 pon thanks sesangt kat dak yon n adik aku coz aku tau korg syg aku n xnk tgok aku dmam cam ni...
n fmily aku gak..
tp bole kan aku xnk pi spital....
PLEZZZZZ.......

4 comments:

min said...

degil tau
pegi je la
utk kebaikan ko jgk
dari ari tu x baik2 ag
x risau ke?
hish2

nadia saari said...

pg
pg.
pg.

hahaha.
semngat suh org pg pdhal dri sndri pn takot jgk.

btw.
kamu kene tag.
free wt ye.
:)

are_da said...

to min :
huhu..
aku da pegi pon..
akk aku pkse da..
xde pa pe pon..
hik2,TQ

are_da said...

to ya:
suda
suda
suda..
haha
suda pegi ya coz dpksa..
hoho..
iye.nnti sye wat...
ngeh2..