Followers

Tuesday 23 March 2010

MaKe OvEr






@ sila lihat pic yg ats skali tu..
2 before dak yon sengal ni make over die nye rmbut..
bruk kan...
haha..pdan sgt la ngan gelaran sengal tu..
huhu

@ tgok die da slesai make over rmbutnye..
haha..
cube tgok bebetol..
rmbut die supe cam dulunye make over kan...
haha...
klakar lak aku nengok dak sorang ni..
dri dulu die ptong rmbut,cam tu je la stail nye..
xde prubahan lgsung..
ciap xpuas ati ngan cina yg ptong rmbut die..
hoho..
lpas ni lau nak wat gaya tempurung kelapa suh je aku ptong,senang...
hahaa....

@ tgok pic aku..
ngah tggu dak sengal ni ptong rmbut..
bpak la lmbat...
aku ingt bile dah ptong rmbut jdi la kebabom ke..
tp alih2 cam dulu gak..
haha

9 comments:

nadia saari said...

suggestion,
nk best pg saloon kt mutiara complex.
gud.
gud.

nadia saari said...
This comment has been removed by the author.
yon said...

kampit kutuk rmbut teman d cini..
mmg cina 2 sengal pm\n potong rmbut..
mase aku ckp nk mcm ne yo2 je anguk..
tp start je ptong,terus jd hampeh..
sia2 je kne babel gan aku..

are_da said...

to ya:
kat mne tu cik yaya?
mahu cube la..
saya xthu la tmpatnye..
lau maen redah mahunye sesat ngan dak sengal tuh..
besa la,
dak cerdik (aku) + dak sengal(yon) = xtahu arah..
hehe

are_da said...

to yon:
dah tuannye hampeh..
tgok muke lak cam sengal2 kude je..
memg la..
haha

yon said...

o yg cerdik 2 kamu la ye...
yo2 eh...
hampeh2 pn,ciap potong rmbut 2 de je org puji kn...
ckit riak gk la...huhuhu

are_da said...

to yon:
of course la dear..
eleh,org tu rabun sebb tu la puji rmbut kamu tu..
gi pon cian tgok xde org puji..
haha

nadia saari said...

di jalan ipoh babe.
u tahu x mutiara kompleks.
klu dr kl nk kerumah beah die belah kiri.
tanda paling senang u nampak mall y depannya ade pizza.
haaa
kt dalam tu bnyk saloon.

are_da said...

to ya:
mutiara kompleks??
adoi mak..
i xtahu la u..
nnti i try cri k..
lau xjmpa gak,i call u..