Followers

Thursday 11 February 2010

DieKoRi oLEh 2 LemBaGa....arghhh...takot nyah

semalm pegi mkn ngan miss wong ,adik ngan dak yon sengal...
trun pi kedai mkn dlm kul 9 cam tu,mkn2 n sembng2 ngan miss wong coz dak yon ngan miss wong byk sgt bnda yg dorg nak cite..
pasal org tu la,org ni la...
xabis2 mluahkn perasaan pasl dak2 opis dorg..
huh,,,
xtlayan aku ngan adik aku nieh...
ye la,borak punya borak upenye dah kul 11.30..
adoi mak,bapak(nak gak masuk man n bapak)la lame nye dorg kuarkan isi ati skali isi perut..
then bile da rase da lewat coz sok pon nak kije,ktorg pon pulng la ke umh masing2..
mse tngah tnggu lif tu de la 2 org mamt ni dok pndang2 cam kera sumbing..
then bile lif tbuke bole plak dorg naek skali..
aku ingt nak usha aku,upenye adik aku da(agak tekilan di situ)huahuahua
aku tgok 2 org mamat ni xnaek pon tngkat laen.
then bile smpi tngkat 17 di kwsan umah ktorg,tetibe dorng ikot skali then bole plak ckp "eh ni yg nak pndah tngkat 17 ni"..kompem2 dorg bukn dok tngkt 17 gak..sje nak ikot ktorg..
rase memg cuak la jap,then dorg tnggu je tgok kitorg dok umah mne 1..
then disebbkn rase tkot yg mmbuakn tkot kalu2 bile dorg da thu umah ni bole plak melepak dpan umah ktorg or pegi mntak nsi ke nk mkn,so ktorg pon jaln straight je smpi la jmpe tngga n kitorg pi trun tingkt bwah n ke hulu ke hilir xthu hala tjuan coz tkot dak 2 org msih tggu kitorg..
then kitorg naek lif blek n pegi tngkt 17 ngan keadaan yg pnuh perhatian n telek kiri n kanan tgok dorg da xde..
lpas tu pe agi,lari pecut 100 meter la msuk umh...
hohoh,tu la akibtnye mlepak smpi lewat mlm..

6 comments:

yon said...

tau xpe,
tkot gak smlm..
kite nak gi mne lpas ni xleh bawa lia dah..
kalu xabis kite kene ikot..
bawak badi tol lia ni..
haha

min said...

hehee
memang menakutkan betul kan
ko kena belajar silat ni
pe2 hal
ko leh pertahan kan diri
huhuuu

are_da said...

to yon;
tau xpe,laen x lau hang nak pi makn ke pe ke ngan miss wong suh la die dtg awai ckit..
adoi,nak tekeluaq jntung smlm...
keh
keh

are_da said...

to min :
puas da aku blajar silat ni tp silat yg xnak bgi aku pndai..
hohoho

nadia saari said...

hahaha.
mesti terkekeh2 lps msk rumah kan?
:)

yon kate nk dtg rumah ya mlm td.
x de pn.

are_da said...

to ya:
tau xpe,bsing je umh...
bebel2 je memasing..
huhu

mlm tdi ujan la ya,mayb mggu dpan kot die anto...