Followers

Thursday 10 September 2009

"KaWaN" Ke???

Haruskah menyesal de 'kawan'????
Urm,,,ntahla..
But bagi aku menyesal je kalu perangai 'kawan' 2 cam hampeh,menyushkan, selfish,menyaktkan n swaktu dgnnya...
'kawan' ke kalu sikap xsperti seorang kawan???
'kawan' ke kalu suke wat org lain skit ati???
'kawan' ke kalu xpernah fahm ati kawan sndiri???
ni bukn 'kawan' OR 'sahabat' but ntah,,
maybe hanya seseorang yg kite hanya leh kenal but xleh jdikn 'kawan' OR 'sahabat'
Memg xbaik menyesl akn sesuatu yg kite dah lkukan but aku memg menyesal sesangat sebb kenal ngan 'kawan' ni,,
cukplah,,lpas ni aku dah xnk kenal n ambik thu dah pasl 'kawan ni yg perangainya "Masya Allah" x t'kata truknya,,,
jgn ingt kalu aku xkawan ngan 'kawan' ni aku xleh idup,,,
huh!! i don't mind la

2 comments:

saye said...

sbr je la k cyg...
ni sume dugaan...dah lm ak x jumpa ko..
huk3...pic konvo kt dlm dewan ada lg x??
ak nak...

are_da said...

hoho,,,msti la de..
kamu mau ka???
kasi la email..
ngeee