Followers

Monday 10 August 2009

SediH vs EpPY

Sgt sedey bile kuar dri dewan Konvo n salam ngan mak n ayah aku n mase 2 aku tngok mata mak aku merah,,,
Rupanye mak ngis,,
maybe die t'haru tgok aku dah b'gelar siswazah....
aku jdi sebak bile tgok mak aku ngis but aku than je air mate ni xnak ngis gak coz aku bile dah ngis memg sush nak bhenti,,,
lgipon malu ngis depan org rmai..hehe
~pe2 pon,,,i lve my mom n dad n of course my fmily 2...~
2 all my frenzz,congrate ya...xdpt b'gmbar ngan korg sume,,,sunggoh sedey,,huk2..

3 comments:

min said...

huhu
betul3..
semua perasaan menjadi satukn
xtau nk terangkn cmne
ko 2 blk awl sgt
xdan nk posing maut
hehee

are_da said...

haha..
sgt2 tharu smalm..
dah fmily aku besa la...
dorg xleh lame2..
xpe la,,laen x je la posing..huhu

yon said...

to min~ name pn 1 malaysia kn skrg..
pe2 pn jd 1 la..huhuh